Trima kasih kos sudi jenguk blog aku,,, Semuanya Di Sini. Jom la baca.,, sila tinggalkan komen jika ada apa2 yg kureng or memuaskn,,

ayat2 jiwang,,,

hanya namamu di hatiku
jiwa dan raga takkan berdusta
namun terkadang
cinta terusik benci sesaat
seribu musim takkan bisa
menghibur hati yang penuh marah..
suara hati seorang kekasih
bagai nyanyian surgawi
takkan berdusta
walau ketamakan merajai
diri yang penuh emosi
jauh di dasar hatiku
tetap ku mau
kau sebagai kasihku
tidak dapat ku bayangkan tuturmu bagai sembilu
teganya dirimu
hingga ku tidak mampu melakar senyuman lagi
teganya dirimu...
bagaimana lagi ku harus membuatmu mengerti sayangku padamu
adakah perlu ku mencipta berjuta puisi??
agar kau mengerti??
atau aku harus mati keranamu?? dan terkubur dalam kesedihan sepanjang waktu?
bilakah kau akan akan mengerti bahawa jiwaku begitu tulus mencintai dirimu??
tahukah kamu saat kamu tiada disisiku
betapa kosong jiwaku tanpa kasih sayang darimu..
resah gelisah menyelubungi diriku??
wahai kekasih
aku harus g mana lagi??
agar kau mencintai aku seperti mana aku mencintai dirimu??
bagitahu ku caranya...
agar aku dapat kesuduhan yanggembira................................................

0 comments:

Post a Comment