Trima kasih kos sudi jenguk blog aku,,, Semuanya Di Sini. Jom la baca.,, sila tinggalkan komen jika ada apa2 yg kureng or memuaskn,,






salam sumer,,,,
ni nk g tau,,,
nie pic aku ngan mmbe2 klass aku,,
tme nie km bqu blik dr dinner,,,
besa la dinner ujung sem,,,
tp pic nie xfull ar mmbe2 aku cz rmai yg dh blik n ada yg x dpt join,,,
cdeh ar ckit,,
tp xpew,,,

happy tetap happy mlm 2,,,
km settle suma nk blik umh pn dh kol 1 lbh gk ar,,,
mna blh blik lwt2 cz ada girls join,,,
xelok kn cm 2 girls blik lwt2,,,,
msa 2 km bqu sem 3,,,
ag pn yg wt dinner 2 coz msuk sem 4 km dh kna wt LI,,,
LI 2 dh 6 bln,,,
so wt dinner 2 utk perpisahan sementara jela,,,
k la,,,
stakat 2 dlu kot,,,
nnt klu ada apa2 lg,,
aku topup len erk,,,
salam,,,



2 comments:

Umi Nazrah said...

wah bestnya ;)

Ania said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Post a Comment