Trima kasih kos sudi jenguk blog aku,,, Semuanya Di Sini. Jom la baca.,, sila tinggalkan komen jika ada apa2 yg kureng or memuaskn,,

projek sistem kunci kawalan jauh berpenggera,,,


assalamualaikum suma,,,,
kali nie aku nk cter kt korang sal aku present prjk,,,,
aku present projek ritu tajuk dia sistem kunci kawalan jauh berpengera,,,
lega qsanya cz dh slesai,,,,
alhamdulillah,,,,
tima ksh byk2 la kt lect yg gen aku kna present nie,,,
dia mmg ok,,
projek km nie gna bjek ckit ja, dlm RM200 ja lbh kurang,,,
nie pic gen bersma prototaip km sblm p wt presnt 2,,,
km present x lma pn,,,
dlm 15 ke 20 mnt ja,,,,
qsanya apa yg km bentangkan 2 mmg prfct kot cz lect 2 xbyk tya pn,,,
tq sgt2 kt dia,,,
msa km bentang 2 km gna laptop ja,,,
wt slide show ja,,,
besa la zaman dh cggh,,,
huhuhu,,,
qsanya stakat 2 ja kot aku bercrita utk kali nie,,,
nnt klu ada apa2 lg,,,
aku pluss len,,,
salam,,,,,

1 Comentário:

shareh89 said...

mcm kenal ja gmbr 2.. aku la 2.. hehe.. aku skali group ngan pemilik blog ni.. hehe..cuba teka yg mana aku..

Post a Comment